PAKUTEKAN VS MERAHJAUH

Selasa, 3 Februari 2009

ku tendang juburku sendiri...BANGUN


sememangnya aku sangat kecewa..kecewa kerana tidak memenuhi rancangan ku sendiri...apa guna blog ini kalau hanya sepi...aku janji atleast nak tulis sekali seminggu..ni dah banyak minggu...alasan hanya akan jadi alasan...arrrgghhhh....mana ghariah dulu....sibuk??? sikitlah..tapi tak sepatutnya......agaknya kerana mengecapi bahagia seketika aku mula alpa.....bagun pukul 5 pagi kalau nak berjaya kata Heikal...aku dah bangun tapi sekadar memastikan jam loceng itu tidak berbunyi lagi...waima ledakan bom sekalipun kalau badan tu tak nak bangun memang tak kan punyalah....banyak benda aku nak kongsikan tapi ghariah menulis aku hilang....mungkin terlalu banyak membaca dan mentafsir salah orang membuat aku bimbang....arggghhh bullshit...kesalahan tu kan proses pembelajaran.....yaaa..aku ingat...aku rasa aku terlalu banyak mengomen...dan aku rasa macam bagus sangat ke aku nak komen-komen je....tapi masih jugak...kalau aku salah..salah tu kan proses belajar...kata kawan ku....orang bodoh yang tahu dirinya bodoh dia takkan bodoh lagi...tapi orang bodoh yang tak tahu diri dia bodoh jadi artis glamer eh...ye ker??? ....tapi orang bodoh yang tahu dirinya bodoh tapi tak nak jadi pandai sememangnya bangang....lebih bangang dari orang yang rasa diri dia pandai....dan lebih bangang dari orang pandai yang mengiyakan work bodoh kawan dia ....dan aku simpati pada kawan ku yang baru sahaja diberi peluang memegang berus dan meletakkan titik ke kanvas kini mengelarkan dirinya pelukis.....dan aku nak minta geran dari Finas untuk buat kolam ikan.......

Tiada ulasan: