PAKUTEKAN VS MERAHJAUH

Isnin, 8 Jun 2009

teh o peng, kopi o peng, milo peng, puk@*#& peng


Aku amat sedar dalam dunia ini yang berani menipu dan berpura-pura serta bermuka -muka akan selalu dapat apa yang sijujur patut dapat...lebih -lebih lagi golongan mereka itu bakal terbakar dineraka selamanya..cuma yang aku tak tahan, yang menolong si jahanam tu...sama warna kulit sama bangsa macam aku....dan yang bestnya hampir saja aku di tipu untuk dia menolong si puk@##&^....tak ke bangsat namanya....bukan menyalahkan takdir....cuma fikir-fikir sambil menghabiskan kopi secangkir....oh yea Aku bukan nama sebenar...

curi pakai..aaaa...lupa tutup cctv????

1 ulasan:

Riwayat Sang Pendosa berkata...

Bg Farid, semua yang bergelar "Peng" sedap dan menyegarkan, mungkin ada segelintirnya "terlebih peng" atau pun mungkin terlebih sejuk.. :)