PAKUTEKAN VS MERAHJAUH

Isnin, 3 Oktober 2011

Banyakkanlah makan Sayur.....

kalau aku berkawan dengan Superman tentu aku mahu berkawan dengan Sivaji the Boss, kalau aku berkawan dengan Sivaji the Boss tentu aku mahu berkawan dengan Bruce Lee, kalau aku berkawan dengan Bruce Lee tentu aku mahu berkawan dengan Rocky 3, kalau aku berkawan dengan Rocky 3 tentu aku mahu berkawan dengan Chef Wan, kalau aku berkawan dengan Chef Wan tentu aku mahu berkawan dengan Zidane, kalau aku berkawan dengan Zidane tentu aku mahu berkawan dengan Megan Fox kalau aku mengawan dengan Megan Fox tentu korang takkan percaya sebagaimana aku yang tidak percaya Megan Fox adalah adik kepada Flying Fox....

aku berjaya untuk tidak ke ruang itu....errrrr...

1 ulasan:

Mad-Art berkata...

waargghh kah kah kah kah kah....bukan disituuuu