PAKUTEKAN VS MERAHJAUH

Isnin, 7 September 2009

aku menulis bukan kerana nama


...Aku menulis bukan kerna nama....yeaaa aku masih ingat lagu tu....masa tu aku nyanyi jerit sampai pedih tekak ( baru pandai main guitar lah katakan ) tapi haram tak faham apa yang tersirat di sebaliknya...dan sekarang ni dalam keghairahan aku menulis pun haram aku tak faham...semua penulis menulis kerana nama walaupun mengaku tidak puiiiii hahah tapi tak pe menulis bukan dose....harus bagi aku kerana ia dapat menyuci kepedihan hati....asalkan kita tahu kita bukan bermaksud jahat seperti buku yang berjudul taik itu...yaaa dia tehormat, yaa dia penulis dewa..tapi cukuplah jadi teladan...dan aku sekerasnya mengigatkan diriku selepas ini tulislah dan supaya terukir sedikit senyuman kedamaian kepada yang membaca...kerana setinggi penulisan tertulis hanya berada dalam kalamullah......dan aku menulis bukan kerana nama penulis.......puiiii untuk diriku.......

Tiada ulasan: