PAKUTEKAN VS MERAHJAUH

Khamis, 21 Mei 2009

Tunggu Esok


antara yang aku tak suka selain tidak bersukan disebelah petang tanpa aktiviti lain ialah menunggu esok....tv tak de program menarik (banyak tapi tak ngam dengan selera aku)..nak menulis tak de mood serba serbi tak best hanya kerana aku tak sabar nak tunggu esok untuk memuaskan hati aku yang agak kuciwa dengan perkara petang tadi..aku mesti selesaikannya esok agar aku tidak rasa sesal yang amat....mmmm.... sepuluh tahun lepas....di kompleks sukan Alor Setar aku tak dapat nak tidur pasal tunggu esok....esoknya aku akan menikah buat kali pertama dalam hidup aku dengan harapan dan doa takkan ada kali kedua, ketiga atau kali kali yang lain ( korang gelak yea siap bunuyi cis lagi .....hahahh tak pe aiman tak kisah)

10 tahun memang satu jarak yang lama...eh belum rasmi....esok lepas kul 11pagi baru boleh kira 10 tahun...so seperti mana aku menunggu esok pada sepuluh tahun dulu..aku menunggu esok pada malam ni.....cuma skripnya lain..bukan pasal menikah dan tak lah segabra 10 tahun lepas hehehehehe.....alhamdulillah...

Tiada ulasan: