PAKUTEKAN VS MERAHJAUH

Isnin, 4 Mei 2009

jem?? jam?? aku perlukan tempat itu


aku sepatutnya lebih tenang untuk menyelesaikan kerja-kerja menulis hari ni....semalam aku dah habiskan editing dan transfer...hari ni sepatutnya..sepatutnya seperti yang sepatutnya...tapi huruf-huruf seperti lupa akan susunan-susunan lazim yang membentuk ayat....arhhhhhh! ku jerit...ku cuba...arhhhhggg ku jerit lagi...aku memujuk para laskar huruf agar membentuk susunan ayat...arrgghhhhhh!!! buat kali kelimanya dan mata aku pedih, berair dan aku menguap....jem....tidur merupakan opsyen yang paling menarik....tapi tidur juga akan membuatkan lemak-lemak dibadanku menjerit di beri off day..arggg....system betul-betul tidak mahu berfungsi....kalau ku pajal.... boleh jem kali kedua....dan sekiranya jem berlaku lagi kali ketiga bermakna aku terpaksa overhaul.....arrrrhhhhhh!!!!! reset kataku.....reset......dan barisan ayat tanpa haluan diatas ini menggambarkan betapa jem nya aku sekarang.......

Tiada ulasan: