PAKUTEKAN VS MERAHJAUH

Isnin, 15 September 2008

From Face Off to Face Book



Gumbira rasa hati...hahhaahh pagi ni aku dapat email dari salah sorang kawan aku yang dah lama tak jumpa...nama dia Yusri orang panggil dia Menam..antara band boy masa sekolah yang paling bagus belajar dia je lah sorang..yang 4 lagi termasuk aku...kalau tak kerana dia dapat pergi belajar kat US kami tah jadi apa sekarang ni......lainkali aku cerita pasal band kami The Sawah Bendang hahaha...aku dari dulu tak berapa nak layan benda-benda friendster ke facebook ke dan macam-macam benda lagilah yang kena foward kat aku...panggil aku ketinggalan zaman ..aku tak peduli pun....sehinggalah kawan aku hantar email pagi ni...dia cakap dia ada cari aku kat facebook...eeemmm dah tentulah tak de pasal aku tak ingat pun yang aku ada buat benda ni...dari situlah aku ter'click' aku ada ramai kawan-kawan sekolah kat dunia ni..camana nak cari diorang...ataupun diorang nak cari aku??? ni lah tempatnya..so aku pun cuba lah buat..siapa lagi kalau bukan yani yang menolong aku...tapi tanpa aku sedar kata Yani...aku dah pun ada dalam facebook ni...huh??? sejak bila??? aku pun tak ingat ..pasal aku memang tak ambil 'pot" pun...tapi sekarang aku dah rasa ada kepentingan so aku telahpun mneg updatenya..mudahahn saja lepas ni ..aku di hubungi oleh rakan-rakan yang aku sendiri tak ingat..insyaallah.....dan orang pertama yang aku cuma hantar mesej ..ialah abg Uwei...hahah mudahan saja dia masih ingat kat aku..

1 ulasan:

mamat khalid berkata...

uwei sedang sibuk bercanda di minda :-)