PAKUTEKAN VS MERAHJAUH

Khamis, 23 Oktober 2008

Keta Kebal


Aidil Fitri 89..
hahah ini aktiviti kami setiap hari raya kedua di Kuantan ..Jamming....
nama band ni keta kebal( aku pun tak ingat yusri yang cakap) dalam gambar ni dari kiri yusri aka menam, yus aka black aka atan dan aku aka lan...hahah Lan...oleh sebab nama aku panjang, jadi aku telah kategorikan Lan untuk kawan -kawan di Kuantan,angah/ abg ngah untuk adik -adik aku dan cousin2 aku, abg farid untuk aweks-aweks dan ehem ehem ( cerita lama) Farid Glamour (diorang bagi aiman tak kisah) utk member-member Vokasional Bentong, Farid untuk member-member KL dan sekarang Brunei, Muhammad Farid Azlan ..itu maknanya arwah nenek aku panggil aku bila dia sedang marah......

gambar ni buat aku senyum dari tadi sampai sekarang..tq menam aka yusri yang post kat facebook..tahun ni dia balik Malaysia beraya ( dia sekarang bermaustatin di negara Uncle Sam rumah dia dekat dengan rumah Steve Jobs hahaha) aku pulak tak balik..kalau tak gerenti kami jamming pakai baju melayu yang saiznya dua atau tiga kali ganda dari gambar diatas...kalau tak salah yang tak de dalam gambar ni Amrul..pemain drum...Bob pun mungkin ada...

mungkin tahun depan ada rezeki ambil gambar macam ni versi tebaru..AMIN aku doakan kesejahteraan keatas aku dan kawan-kawan semua semuga panjang umur , murah rezeki...

apa apa pun aku gembira...Cicit Dewa Gembira is still arround and She's happy to be arround...may be I can take her to the park and ride Merry-go-round.....


Tiada ulasan: